torsdag 25. mars 2010

Våren er virkelig i anmarsj i dag


Tenk at det går fra full vinter til vår bare ved å få litt sol og høyere temperatur noen dager. Sånn opplever jeg det i min verden i dag.

Alle de tingene jeg koser meg med om våren ble plutselig tilgjengelig for meg.

Perleblomsterløker fra i fjor spirer, stemorsblomster som tåler litt frost kom raskt i en potte, rosene ble beskåret og snøklokkene tittet fram i solveggen.

Båten vår som er nyinnkjøpt fikk seg en vårtur vest i havet i strålende sol og alt føles bare fantastisk deilig!!!!


En dag igjen - så er det endelig påske!!!

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Aasemor...
Syns faktisk at jeg ser det for meg der du går med nasen ned i blomsterpottene. Så jeg et lite glimt av en ny båt også montro??? I tilfelle låg den feil vei: Ha ha ha..Håper vi sees eller høres på øya i påsken.
Klem fra Stavanger