søndag 14. mars 2010

Tilbake på den lille hytta vest i havet

Nykokt sjøkreps fra en lokal fisker

Så var helgen her og vi dro ut på hytta vest i havet. Deilig å komme ut hit og høre på stillheten.
Lørdag morgen var vannkranen fikset og jeg har igjen vann etter å ha vært uten siden nyttår.
Lørdag morgen var jeg en liten tur på butikken for å handle og der ventet en av havets delikatesser. Nykokt sjøkreps. Hvem kan motstå det!!!

Bare synd at min bedre halvdel ble syk og har ligget strekk ut i sengen siden  lørdag formiddag.
Godt at jeg har med påskeliljer og strikketøy og stor evne til å kose meg selv både med mat og drikke..


I dag er det skikkelig kaldt, en blanding av strålende sol som gir skikkelig påskestemning
og snøstorm her ute. 
Gleder meg ikke akkurat til å reise hjem med båt i kuling styrke i kveld.
Men enda er det noen timer igjen før vi må bryte opp og dra hjem.
Kun 2 uker igjen til påske. Yiippppi!!

Ha en fin søndag!!


Ingen kommentarer: