torsdag 8. april 2010

Gradestokken viser 10 varmegrader og jeg er syk

I dag kom varmen for fullt på disse trakter og helgen er spådd til  å bli enda finere. 
Har ligget hjemme i 5 dager med  noe som likner influensa, men kjenner at jeg er på bedringens veg nå. 
Yiipppi!!


Alt i min hage spretter nå -  snøklokkene og krokus blomstrer, tullipaner og påskeliljer står i full knopp - greiner på busker og trær knopper seg og på toppen av det hele har sola
skint inn igjennom skitne vinduer i hele dag uten at jeg har kunnet gjøre noe med det!! 
De skitne vinduene altså.

Produkter fra Acanthus

 I stedet har jeg fått gjort noe arbeid hjemmefra og før middag koser jeg meg med bilder jeg har tatt selv fra påsken og noe jeg har funnet på de ulike nettstedene jeg jevnlig besøker.
Akkurat nå gleder jeg meg over disse fantastiske produktene som passer godt inn i den lille hytta vest i havet. 
Tror jeg må ha meg en tur til Risør denne våren!!

Det er rart- det skal bare noen få dager uten at en er i stand til å gjøre noe at arbeidslyst og inspirasjon strømmer på.
Nå har jeg lyst til å jobbe i hagen, plante løker, så frø og sy sommerprodukter til terrassen og hagemøblene mine.



Solstoler fra barndommens rike - kanskje skal jeg lete etter denne typen klappstoler og gi dem et løft denne sommeren. Kjempelekre med stoff fra  Olivier Thevenon



Det er  bra å ha planer selv om en ikke får gjort halvparten av det en planlegger og tenker på. 
- jeg får si som min mann alltid sier til meg -
Lyster og planer er tegn på liv!!!
Ergo jeg lever og er snart frisk av noe så bagatellmessig som litt influensa!!





Ingen kommentarer: