mandag 11. januar 2010

Stemningsfulle januar


Jeg må bare ta bilder når verden ser ut som om det er tatt ut av et julekort. Kan ikke huske at det har vært så vakkert utenfor dørene på mange å i januar måned.


Opptråkket sti ut i spisskammeret mitt. 

Neste år skal jeg montere lys for å skape mer stemning i hagen om kvelden. Til helgen skal jeg ha gjester og håper at snøen ligger fram til fredag. Da skal jeg hente fram det jeg har av fakler og lykter og ønske gjestene mine velkommen til julehuset mitt - selv om julen er over.


Inngangsparti i frostrøyk
 

Inne finnes ikke spor av jul , men så lenge det er hvitt og vakkert ute synes jeg ikke det gjør noe om lysene ute får henge opp en stund til.



 Naturen er vakker


Vi får kose oss med stemningen så lenge vi kan.

Så igjen....., ikke klag på mørket, tenn et lys og finn fram strikketøy og annet koselig å  bruke tiden på nå.






Ingen kommentarer: