tirsdag 13. oktober 2009

Franske sengetekstiler




 Fra Mission


Nå når høsten stunder til er det kjempegøy å surfe litt på nettet på jakt etter noe vakker å pynte med i den mørke årstiden.
Som dere ser er jeg veldig glad i Frankrike og har også en forkjærlighet for vakre tekstiler til gardiner og puter oa., men er også veldig svak for lekkert sengetøy.

Tidligere i høst fant jeg denne nettsiden og har allerede handlet til redusert pris. Du må beregne leveringstid på 6- 8 uker, men til gjengjeld finner du så mye å velge i at det rett og slett kan bli et "problem". Men jeg valgte altså dette siste fra Jardin Secret. 
Kjempelekkert til soverommet mitt.




Fra Jardin Secret "Hortensia"



Her kan du også få tilhørende håndklær og morgenkåper... men det er vel å strekke det litt lang , men  nydelig er det i allefall.



Jardin Secret "Hortensia"


Sweet dreams til meg fra meg!!!

Ingen kommentarer: