lørdag 31. oktober 2009

Inspirasjon til å fornye heimen

For tiden holder vi på å pusse litt opp i heimen. Vinduer skiftes og nye settes inn - noen fordi de er klar for å skiftes og andre fortrinnsvis med det formål "Å FÅ INN MER LYS" Vegger skal påusses opp - noen med maling , andre med tapet. 



Utsikt fra Ryvarden fyr



Får liksom ikke nok lys for tiden og har begynt å lure på om det ar noe med alderen å gjøre.
Nå vil jeg ha lyse gardiner, så fredag ettermiddag var jeg å hentet stoff for å sy nye gardiner til allrommet mitt. Kjempespennende!! 
Har som mål å bli ferdig med i allefall de lange lengdene og en liftgardin denne helgen!!





Fikk også mail i dag med muligheter for å kikke litt i Helene Hennies nye interiørbok. Hun samarbeider endel med Slettevoll møbler og har en "dritlekker stol" som hadde passet utmerket til et skrivebord jeg har kjøpt på en brukt- og samlermessen
for et par år siden.




En fin start på helgen og veldig stor arbeidslyst. Det liker jeg!!!
Begynner man på noe- drar det alltid noe annet med seg, men det er bedre å fylle denne mørke årstiden med kreative aktiviteter, enn å sette seg ned å vente på lyset og våren.
Skal dessuten prøve ut en oppskrift på limepai i morgen - hvem vet? 
Kanskje blir det en visuell smaksprøve i morgen?



Tror jeg har sett lyset jeg i dag!!! 
PS: Får håpe det varer.





Ingen kommentarer: