tirsdag 31. august 2010

Danmark var deilig

I år fikk jeg anledning til å besøke Skagen på toppen av Danmark igjen. Det er alltid en deilig opplevelse som de sier der nedenover. Jeg liker mentaliteten, stemningen, det vakre i det enkle, design, bebyggelse, de langstrakte strendene, lyset og menneskene. Det er rett og slett deilig og være norsk i Danmark og jeg har allerede lyst på en ny tur. Det har jeg for så vidt alltid!!!

Løkken og Blokhus ga meg en ny opplevelse, da jeg alltid under tideligere besøk har besøkt vestkysten i stiv kuling og regn. Denne gangen strålte solen og strendene lå kritthvite med knallblått hav så langt øyet kunne se.


Kanskje blir du inspirert? 
Det er fantastisk å rusle barbent i varm, hvit og silkemyk sand  så lenge du gidder. Uansett kommer du alltid til en kro som serverer deilig avkjølt vin når behovet melder seg.
...................... merker at jeg blir skikkelig reisesyk igjen.
Ha en fin kveld.

Aasemor


 

Ingen kommentarer: