onsdag 1. september 2010

I dag har jeg latt meg inspirere

I dag har været her vest vært litt småkaldt og høstlig og jeg har kost meg innendørs etter jobb. Da er det kjekt å søke på diverse nettsider og få litt inspirasjon.

 Fra Pottery Barn

Min kjære mann jobber alltid med et prosjekt og jeg klør i hendene etter å få sette i gang med min del av prosjektene som er søm, maling, dekor og møblering. Akkurat nå holder vi på med å lage et stort nytt soverom med store nye vinduer og en liten terrasse utenfor. Jeg har mange ideer til hvordan det skal bli når det er ferdig, men jeg får stadig nye ideer og det kan bli noe vanskelig å endelig bestemme seg. 

 Fra Porrery Barn

Men en ting er sikkert - det skal være veldig lyst!!! Jeg får ikke nok lys for tiden. Noe gammelt og noe nytt blir del av interiøret. Det må bare males om og det er min jobb. 
Det er ikke nødvendig med tradisjonelle nattbord - hva med et lite rundt bord.?
Dette var kjempelekkert med detaljer fra sjøen og fjæra som pynt. Det kan jeg like!!!



 Disse stolene heter  Great Lake Chairs passer godt å sitte å drømme seg bort i og tenke over hva jeg skal velge mens jeg skuer utover blått hav......for det må alltid være ispedd noe blått.... og helst ispedd noe som blomstrer.

Blåklokkevikua.

Ha en fin høstkveld!!!

Aasemor

Ingen kommentarer: