torsdag 25. februar 2010

Nå er det nok snø for min del.

Nå har snøen lavet ned siden kl. 05.00 i dag morges og det har faktisk falt så mye snø at vi vurderte det dithen at taket på huset må måkes. Det er helt utrolig!!!! Min kjære mann er i full gang allerede. 
Problemet er hvor vi skal gjøre av alt snøen. På terrassen ligger det allerede ca. 1 meter snø fra tidligere snøfall..
HJELP!!! 
Nå vil jeg  ha vår og blomsterflor!!!

Dette hvite som nå truer med å kvele meg er ikke noe for en som elsker at det spirer og gror, at jeg kan sitte i solveggen med et glass vin eller nyte varme vår og sommer dager utendørs.

Har holdt ut lenge nå synes jeg- tent lys og fyrt i ovnen, men selv det begynner nå å miste si  sjarm!!

Frukttregreiner i blomst med nydelige egg

Trøsten får være at det er påske om en måneds tid og solen begynner å gi varme, slik at jeg kan komme meg ut på hytta og nyte noen fridager i hytteveggen. Selv besøk på hytta er begrenset pga.  frosne rør og mangel på vann.
I dag er jeg virkelig i sutreslaget. 
 
Deilig!!!

Vårstemning fra Pottery Barn

Tror jeg skal lage meg en kanne med deilig grønn the med kanel og rosiner og kose meg med nytt nummer av Bonytt og Hytteliv som kom i postkassen i dag.
Det hadde faktisk glemt ut.
Ja,ja så blir ikke denne ettermiddagen så verst allikevel med litt vårlig inspirasjon på interiør og hyttefronten.

God kveld!

 

Ingen kommentarer: