mandag 16. februar 2009


"Kan eg ha det bedre enn eg har det nå!!!!"


Vi har igjen hatt en flott helg på hytta og denne gangen har vi kun spist sjømat og fisk. Min mann var på havet og fisket og fikk flott torsk. Vi koste oss med feske reker, nytrukket torsk med sandefjordsmør, plukkfisk i løpet av helga. Og jammen skal jeg ikke ha fiskegrateng i dag av restene. Det må vel være å utnytte ressursene!!!

Klarer ikke å unngå å få med meg alt det flotte som skjer i naturen - på tross av minusgrader og mye snø, titter snøklokkene frem.



Vannet var frosset i kranen så denne helga var det å gå på bygda å hente vann. Har sin sjarm det også. Vi føler vi er på fjellet når vi ser ut på vinterlandskapet på alle kanter - bare sjøen avkrefeter det.

Valentines day - også på hytta !!



Nå begynner "badehuset" å ta form. Min mann koser seg glugg ihjel nå han få slå i en spiker - minusgrader eller ikke.












Ingen kommentarer: