onsdag 18. februar 2009

Franske fornemmelser


Lengter nå veldig til våren kommer og mens jeg venter har jeg stor glede av å kikke i denne boka som heter "Franske fornemmelser" .


Du finner utsalgssted ved å klikke på overskriften.
Teller ned til vår årlige ferie til Provence i mai, selv om det er vakkert med vinterlandskapet rundt oss.

Selv blomstene våknet til liv nå og vil ha sol og varme. Måtte bare ta et bilde av min blå Hortencia som er i knopp under snøen.

I morgen er det helg og turen går til øya i havet igjen. Strikker babyjakke nå. Kjempegøy!!

God helg !











































3 kommentarer:

Solveig sa...

Kos deg på Føynå :-) Det ligge en hilsen te deg på bloggen min ...

Anonym sa...

Jammen har du komt igang sia sist eg var inne på "sida" di. Har tipsa fleire om bloggen din,det er flott på Føynå.Gler meg til treff onsdag!!

Aasemor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.