torsdag 21. oktober 2010

Mot varmere himmelstrøk

I dag morges lå et hvitt dekke på bakken som kalles SNØ!!!! 
Noe tidelig eller?? Måtte i allefall til å skrape og kjøre på jobb 
med sommerdekk. Det er farlig det!!


Men i løpet av dagen tittet solen fram og jeg så et nydelig syn 
da jeg på veg hjem skulle innom butikken å handle middagsmat.  
 Hele kronen på et rognebærtre var dekket av vakre fugler som
sang en trillende sang i kor.
Fuglene var fremmede for meg, men ikke for min mann
 som ble kontaktet pr. telefon umiddelbart.
Han kunne fortelle at fuglen het Sidensvans.

Bildet fant jeg på nettet. Her i et epletre.

Dette var fugler på veg til varmere strøk og da gikk tenkene mine til min sønn 
som også har satt kursen mot varmere himmelstrøk , 
nærmere bestemt til Boracay på Fillipinene.


 Sukk, ja der skulle vi ha vært!!!

 Aasemor




Ingen kommentarer: