onsdag 4. mars 2009


Yiiippppii - jeg har fått min første award ...
tok imidlertid en stund før jeg forsto det da.Tusen takk Solveig for den flott hilsenen fra deg. Skal prøve å gjøre meg fortjent til å motta denne type utmerkelser også i fremtiden.... samt gi noen videre.

Lite blogging i helgen. Hadde meg et par feriedager og dro på hytta i helgen som planlagt. Fredag var en fantastisk dag med strålende sol og skyfri himmel ute i havet. Jeg fikk virkelig vårfornemmelser - men her på vestlandet er det ikke langt mellom årstidene. Lørdag morgen våknet vi til heldekkende hvitt teppe og snøstorm.

Ja,ja alt har sin sjarm, men må si jeg virkelig er klar for vår nå.

Noen omganger på babyjakka ble det i allefall i løpet av helga.

Startet også på ny bok " De krenkede " av Åsne Seierstad. STERKT!


Ingen kommentarer: