mandag 9. mars 2009

Jeg fant, jeg fant ,,,,,,,,,,,,,,

I helgen var det samlermesse i byen og min mann er fast gjest her. Imens jeg gikk en lang tur med vovven i det flotte været, gikk han på jakt etter et gammelt konsollbord og blått og hvitt porselen og fajanse til meg. Denne gangen kom han hjem med en kjempekoselig mugge som jeg skal ha blå anemoner og hvite ranukler i til helgen. Til sommeren er den flott å ha på bordet med markblomster eller eller kanskje prestekrager og lavendel . Mulighetene er mange......og vakre.
Konsollbordet skal vi ha på gjesterommet på hytta, men det fant han ikke denne gangen.

Ellers ryddet jeg i hagen i helga- deilig med alle løkblomstene som dukker opp i mellom rusk og rask som har samlet seg i bed og under hauger med løv i løpet av høst og vinter. Sola ga faktisk varme til både kropp og sjel, denne lørdagen
En herlig helg!!!

Ingen kommentarer: