lørdag 29. oktober 2011

Husbonden og jeg på biltur

Forrige helg dro jeg og husbonden på god
gammeldags biltur til Hardanger og Sogn og fjordane.
Du snakker  om begreistret husbonden.
Han trodde ikke sine egne øyne
 og i tillegg snakket de norsk der oppe!!!!

 I bestemors hage i oktober.

 Til og med et par roser blomster.

På gjengrodde stier.

 Noen fulgte med at vi oppfører oss bra!!!
Skummelt.

 Sånn rekkverk ønsker jeg meg.

Fra tunet.

Utsikt til Sørfjorden.

Det var akkurat som å skru tiden tilbake vel 40 år.
Da var jeg på biltur med min mor og mine 2 søstre.
Vår mor ville stoppe ved alle kirker og  severdighetskilt
for å se hva som skjulte seg bak.
Den gang var det kjempefrustrerende og kjedelig.
I dag derimot er det veledig spennende og utrolig vakkert.



Bildene er fra Hardanger og Aga - tunet.
Et lite stykke kulturnorge
på sørsiden av Sørfjorden..
Anbefales.

Aasemor

Ingen kommentarer: