onsdag 2. februar 2011

Søndagstur til Karmøy


Lenge siden sist, så nå må jeg virkelig bli flinkere til 
å fylle inn i bloggdagboka mi.
Med nyinnkjøpt 200 mm zoom til kamera,
dro jeg og min mann å søndagstur til vestsiden av Karmøy.
Vi er begge utrolig glad i sjø og hav 
og synes det er like fasinerende å oppsøke dette 
enten det er sommer eller vinter. 

Så er det da også et flott stykke natur.








Fant ut at jeg hadde tatt 350 bilder denne turen, 
så jeg får være glad for den digitale tidsalder, 
spesielt når bare noen få bilder blir bra.
Bildene er tatt på Stavasanden,  Sandve Havn og Årkrasanden.



Til inspirasjon og forslag til søndagsutflukt.

Aasemor





1 kommentar:

Anonym sa...

Heia Aasemor.

Med den linsen kunne du jo nesten somet inn hytta ute i havet. Fine bilder du tar. Gleder meg til sommeren.
Klem fra hyttenaboen :-)))