lørdag 1. januar 2011

Tøvær og dagen derpå.

Ja, da var vi i gang med 2011 og jeg tenkte
at jeg skulle starte året med  et blogginnlegg.
Forholdene lå ikke akkurat tilrette for 
å komme seg helskinnet igjennom tur i dag. 
Men frisk luft og bevegelsegjorde godt for kropp og sjel 
og jeg returnerte med alle kroppsdeler intakte.


Jeg har mye kjekt å glede meg til dette året 
og akkurat nå er det hytta vest i havet som frister.
Var en tur der ute i går for å sjekke at alt sto bra til. 
Men der lå ikke akkurat forholdene tilrette for hyttekos, 
selvom turen ut var fin.
Nå er jeg klar for kvelds hos min søster.
Ha en fin januarkveld.
Aasemor



2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint bildet av inngangspartiet av hytta. Har hørt rykter om mye snø der ute. Godt nyttår. Klem fra nabohytten....

Lappesola sa...

Så kjekt å finne bloggen din. Jeg ser at vi har ihvertfall tre ting felles:
strikking, Føynå og Provence.
God nytt år fra Sol