torsdag 4. november 2010

Cokctailglass- forberedelse til selskapssesongen

For ikke lenge siden var jeg i selskap og 
fikk servert en deilig cocktail før maten.
Den var god på smak, men også estetisk vakker 
i de lekre glassene med pynt og flotte farger.



Min svakhet for glass i alle farger og fasonger er stor, og jeg har dem overalt.
Men cokctailglass har jeg ikke.


Det ville jeg gjøre noe med og har nå kjøpt meg 
2 glass som jeg skal øve meg på å lage cocktails i utover høsten.. 
Får heller ønske meg flere til jul.

Fra før har jeg boka 101 cokctails og planen er  nå å prøve ut 
forskjellige typer coctails på min mann.  
Det skal jo helst smake godt det en serverer andre.



Men det er viktig å prøve med måte 
så jeg ikke selv havner i glasset.




Hvis det skulle slå helt feil kan de jo også brukes som
vase til blomster.


Ha en fin kveld.

Aasemor

1 kommentar:

Unknown sa...

Da vet jeg hva du skal få til jul, mor:)