onsdag 19. november 2008

Høst

Flotte glass som gir ekstra fin drikkeopplevelse


Ja, nå har vi snudd klokka og den tiden vi nå er inne i kan vi velge å gjøre mye forskjellig ut av. Jeg koser meg veldig nå når mørketiden er over meg - den gir meg god samvittighet til å gjøre noe av det jeg liker veldig godt. Fyre i ovnene og grave meg ned i sofaen med en god bok, kose meg med et glass vin med min mann eller gode venninner og venner både på hytta og hjemme, tenke på alle de flotte julegavene jeg kunne ha laget om jeg hadde fått fart på meg, hvordan skal jeg pynte til jul i år, forventninger til at ungene kommer hjem med pikk og pakk og har sine forventninger både til julefeiringen . Alle disse tankene blir stadig avbrutt av mine drømmer om ferien som vi har i vente i mai neste år. I mellomtiden......






" Ikke klag på mørket,

tenn et lys"

Ingen kommentarer: